lördag 17 september 2011

Nya tag!!!

Nu är det dax för nya tag!!! Har varit jätte dålig på att blogga! Men ska försöka ändra på det nu! Men vi får väl se :-)
Är tillbaka i Sverige i gen och det känns jätte bra! Har varit så roligt att träffa vänner och familj!
Det är full rulle på Emilia som vanligt! Hennes favorit ord just nu är Kitty! Hon kan inte säga hallo så hon säger bara Kitty! Hon blir lika lycklig varje gång hon säger det :-)

Idag har jag varit i Lund med Jenny på loppis! Det var så roligt! Mitt bästa fynd var ett par varma vinterskor till Emilia för 20 kr!!!! Så billigt! Hade jag köpt dem nya hade de kostat 500 kr. Sen handlade jag lite kläder till E och några silverramar och ljusstakar till mig :-)

Skriver mer i morgon! Det tar på krafterna att shoppa ;-) så nu ska jag gå och lägga mig.

Kram <3 Kram<3

2 kommentarer:

  1. Hej söta fina
    Ja visst tar det på krafterna och shoppa :-) Vi har också shoppat idag :-) En bil blev det. Och jag lovar att det tog på krafterna! Sjukt jobbigt att göra av med så mycket pengar!
    Puss på er alla
    //Jessica H

    SvaraRadera
  2. Skönt o höra att du förstår mig 
    Tar nog mer på krafterna och shoppa bil såklart! Grattis till er nya bil! Vad blev det för ras  ?
    Kram på dig finaste sötaste 

    SvaraRadera