måndag 27 februari 2012

Förlossnings rädsla

Oj nu börjar förlossningen närma sig med stormsteg! Lite skakis är man allt! Samtidigt som man är rädd så ser jag ändå fram emot det så himla mycket! Hade en traumatisk förlossning med Emilia så jag har varit jätte rädd, är fortfarande rädd men nu känns det mycket bättre efter att jag har gått till Matilda teamet i Malmö för bearbetning av förra förlossningen och hjälp inför hur jag ska känna mig trygg inför nästa förlossning! Det kan jag starkt rekommendera till dem som har förlossnings rädsla!!

Ska försöka bli bättre på att blogga men den sista tiden har jag inte orkat. Har varit mycket sjukdom i detta huset. Och nu har Emilia feber igen =( 
Emilia är lika underbar som alltid (enligt mig)! Hon börjar prata mer och mer men hon är något efter i talet om man jämför med andra barn i hennes ålder men jag oroar mig inte! Hon är grymt duktig på att göra sig förstådd ändå så hon känner väl ingen brodska att börja prata ;))
Hon tycker om att lyssna på musik och försöker sjunga så mycket hon bara kan hihihihi så gulligt. Hon sjunger nästan lilla snigel akta dig, akta dig annars tar jag dig :)) Andra favoriter är Tänk om jag hade en liten apa och krokodilen i bilen :)

Det ska bli intressant och se hur Emilia kommer reagera nu när hon får ett syskon! Hoppas det kommer gå bra och att hon inte känner sig åsidosatt! Men det ska jag se till att hon inte känner <3!

 Här pussas Emilia med Lowe hihihi så söta! Det ska börjas i tid!

Min lilla älskling!!!



Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar