torsdag 5 juli 2012

Uppdatering

Ohhh vad jag har varit sugen på att uppdatera bloggen ett bra tag nu! Men det är först nu jag har fått tummarna loss! Inte det lättaste att hinna med 2 barn ;) Men nu äntligen! Vet inte riktigt var jag ska börja?! Finns ju så mycket jag vill skriva om!! Men jag får börja någonstans!
Nu har jag ju blivit 2 barns mamma och det är fantastiskt!! Är så lycklig över att ha två fina små tjejer =)! De förgyller mitt liv! Visst är det tufft ibland, det vill jag inte sticka under stolen med men det är det värt! Trodde att det skulle vara mycket jobbigare än vad det är! Tycker nog att det var större omställning att bli mamma första gången. Nu har man lite mer erfarenhet och känner sig tryggare i sin roll!!
Vår lilla solstråle!!! Hon är nästan alltid glad och smilar <3


Vår lilla Alicia föddes den 25 mars så hon är tre månader nu! Hon vägde 3130g och var 49cm lång. Hon är så klart alldeles fantastiskt! Hon är en mini kopia av sin far! Men förhoppningsvis rättar det till sig ;) hihihi nä hon är hur fin som helst! Hon är en snäll liten tjej som sköter sig exemplariskt som är nöjd med tillvaron! Helt tvärtemot hur hennes storasyster Emilia var när hon var bebis! Emilia var mycket mer krävande än vad hon är. Men det tror jag beror mycket på mig, jag skapade nog det många gånger! Jag tog alltid upp Emilia så fort hon bara pep så hon blev van vid det! Emilia är en stolt storasyster som älskar sin lillasyster som hon kallar Akiss =) hihihi!!! Och ibland låter det som om hon säger alkis =)
Mina älsklingar <3
Stolt storasyster!!

Förlossningen gick såååå bra denna gången! Helt annorlunda! Så det blir kanske en till liten familjemedlem i framtiden ;)) Tänkte berätta om förlossningen i ett annat inlägg någon dag!

Nu har jag i alla fall börjat skriva så jag hoppas det fortsätter så! Är så kul att gå tillbaka och läsa vad man gjort för man glömmer ju så fort!
Nu måste jag gå och lägga mig!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar