måndag 9 juli 2012

Grattis min älskade morfar på 87 års dagen!

Hipp Hipp Hurra älskade morfar på din födelsedag! Är så tacksam att jag fått så många år tillsammans med dig, och jag hoppas på många till! Älskar dig otroligt mycket! <3

I förmiddags kom Jenny på besök! Hon är oxå en person som jag älskar väldigt högt och som betyder oerhört mycket för mig! Tack för hjälpen med tavlorna =) Du är grym!!!


Efter lunch så gick vi till morfar för att fira honom. Vi hade så klart med oss tårta till honom! Han blev jätte glad!





Alicia lilla solstrålen!

På vägen hem gick vi inom Africa parken vilket uppskattades av Emilia!

 Krokodilen var spännande!


Höll på att glömma! Jag som har skrutit  om hur snäll Emilia är mot Alicia, det skulle jag inte ha gjort! När jag lämnade dem två ensamma för att gå ut i köket hör jag värsta skriket från Alicia! Jag springer in i vardagsrummet och då har Emilia lyft upp Alicia från babysittern så hon hänger i luften med huvudet neråt! Emilias plan var att lägga henne på kudden som hon lagt sidan om babysittern! Men som tur var kom jag i tid så inget allvarligt hände! Nu kommer jag aldrig mer lämna dem själva igen! EMILIABUS!!!!!!!!!!


Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar