tisdag 31 juli 2012

Sandra och Anton!

I morse när vi vaknade så låg jag och mina fina tjejer och mös i sängen! Då vänder sig Emilia till Alicia och håller om henne och säger: Jag älskar Alicia <3 Naw det var sååå gulligt!!!

Emilia väntar på att Sandra och Anton ska komma!
Hon pratade redan i går om att Anton skulle komma och de skulle hoppa i sängen hahahaha!
 Jag skulle inte sagt att snart kommer Anton för då ställde hon sig vid fönstret som var öppet och skriker: ANTON!!!!!! I säkert 5 minuter!!! Hahaha

När de väl kom så blev hon så klart jätte glad! De lekte en liten stund och sen var det tid för lite luch!
 Busungarna!!!! Anton är nästan snäppet busigare än Emilia hihihihi! I alla fall lite mer aktiv!!! Han är ett riktigt charmtroll :))
 Smile :))

 När de hade ätit färdigt så fick de äntligen hoppa i sängen!!!!
 Wiiiieeee!!!
 De hoppade hur länge som helst! Förstår inte hur de orkar! Men roligt hade de!!!!!

Sandra och Alicia <3

Mamma kom en liten stund och hon hade med sig presenter till Emilia och Alicia! Gud vad bortskämde de blir!!! De fick varsin klänning som matchade varandra, så sött!!!

Denna paketen var till Emilia från mamma och pappas kompisar! Så snällt!!
 Den var ordentligt inslagen så Anton fick hjälpa till hihihi! Ett tag var Emilia alldeles röd i ansiktet som hon tog i hahaha så han kände väl att det var tvunget med lite styrka från en kille för att slutföra uppdraget ;)
Hon fick en Kitti väska/bag :)) Hon blev jätte glad och samlade direkt ihop sina favorit leksaker och la dem i väskan och bar runt den vart hon än gick!

 Ibland undrar jag om det ens är lönt att plocka undan efter att Emilia har lekt!!! För så här ser det ut efter ca 5 min!!!! Det viktigaste är att de har roligt!

Lite mer hopp i sängen!
 Anton och Emilia lekte jätte bra ihop! I stort sätt nästan inget bråk :)

Mellanmål!

Blev även lek i trädgården!

<3

 När vi gick ut så tog jag av blöjan på Emilia och hon fick sina kittytroser på sig. När de hade lekt ett tag så försvann Emilia in och kommer ut med pottan och satte sig och kissade i den!!!! Så duktig!! Vadå att jag blev stolt!
Men sen när vi kom in så glömde hon nog bort sig i all lek för då råkade hon kissa på golvet! Hon såg väldigt förvånad ut! Är glad att vi kommit så här långt i potträningen :)

På kvällen ville Emilia rita! Jag lämnade henne själv i 2 minuter! Och det skulle jag inta ha gjort!!! När jag kom tillbaka så hade hon ritat på hela sig själv!! I massa olika färger hahahaha!!!! Det var ju tyvärr inga tuchpennor som går lätt att tvätta bort!
 Lite skamsen efter att jag skällt på henne <3

Busunge <3

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar