tisdag 31 juli 2012

Cissi och barnen på besök :))

Jag måste försöka gå och lägga mig lite tidigare! Igår somnade jag inte för än närmre kl 01.30 :( funkar inte när man ska upp tidigt och dessutom ge Alicia mat på natten!! Emilia ville gå upp redan kl 8! Inte jätte tidigt men om man lägger sig så sent så! Försökte få henne och titta på pippi på iphonen men hon skulle prompt gå upp! UPP MAMMA UPP!!!!!!

Emilia äter frukost och jag vilar mig på soffan!
 Vid 11 tiden kom Cissi och barnen :)) Det var ett tag sedan Emilia och Bella lekte nu. Sist de lekte så bara bråkade de hela tiden! Det var Emilia som var den stora källan till nästan allt bråk! Så vi var lite nervösa för hur det skulle gå i dag! Både jag och Cissi var inställda på det värsta ;)

Bella och Wilma <3
 Det började med lite små bråk! De ska ju så klart alltid ha samma leksaker!!

 Cissi och Alicia :))

 Efter ett tag så mjuknade både Emilia och Bella och de lekte till vår stora lycka jätte fint ihop :)))
 De kom väl på att det var roligare att leka om de var sams!!!

 Wilma är 9 månader så hon lekte mest för sig själv och tittade på när de stora flickorna lekte! Kolla in vilka fina ögon hon har!!!!!

Ser ni buset i ögonen?!!!

 Här skrattar de och busar ihop :)
 <3
 Jag och Cissi hann med att prata en hel del jämfört med förra gången :)

Dax för lite lunch

Bellabus :)

 Efter maten fortsatte de att leka fint med varandra!
 Jag tror jag hade leksaker överallt efter de hade lekt färdigt hahahaha! Men det var det värt!!!!

 Alicia var lika snäll som vanligt :) Mitt lilla <3
 Hon sov mestadels av tiden de var här!

Emilia älskar bebisar!!!
 Och det fick Wilma känna på hihihii!!!!
 Det kramades.....
 Och det pussades hahahaha!!!
 Wilma var inte lika förtjust i det som Emilia hahaha!

Emilia helt slut efter en super mysig dag :) Hon däckade på golvet direkt när de hade gått! Hon tog en kudde innan i alla fall hahaha!
 När hon vaknade så det enda hon pratade om var Bella naw!!!! Beja som hon kallar henne ;)
 Emilia fick lyxkvällsmat! Våfflor!!!!

Alicia var lika glad för att bara få titta på!

 När Fredrik kom hem så blev det bus med pappa!
 Och jag stack iväg hem till min faster för att hämta en spjälsäng. Så jag fick träffa mina söta kusiner i dag oxå :)

Sen åkte jag hem till min vän Maria <3 och drack kaffe och snackade massa skit! Snacka om lyx!!! Fick jätte fina kläder och skor till flickorna som Clara har haft! Tack så jätte mycket! Du är en ängel Maria! Äskar dig! Du får mig alltid att skratta!!!! Du är rolig utan att du vet om det!! Hahahahaha!

 Så här ser det ut när mamman i huset inte är hemma :) Kanske borde vara lika smart som Fredik ;)))
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar