söndag 22 juli 2012

Folketspark

Idag har vi varit i folketspark! Emilia hade sååå roligt! 
Hon började att leka med vattnet! 
 wiiiiii!!!!

 Vi fick nästan inte henne där ifrån! Men som tur var lyckades vi locka henne med oss innan hon blev alldeles för blöt! Hade glömt packa med mig extra kläder!

Min älskade vän Jenny har varit på semester i en vecka men det har känts som 1 månad! Gud vad jag har saknat att prata med henne! Vi ringer varandra i stort sätt nästan varje dag i vanliga fall!
Blev så glad när hon kom till oss i parken :D <3

Hon åkte karusell med Emilia!
  
En annan karusell :) Här åker hon själv min stora tjej <3


Sen fick pappa oxå åka med :) 
 
Tjihooo
 Emilia hade gärna åkt de stora karusellerna oxå om hon bara hade fått hahaha! 
Hon är inte rädd för höjder men för småkryp är hon livrädd hahah!

Vi käkade lite lunch sen gick vi och tittade på djuren och lekte på lekplatsen!
 Emilia springer som en galning ;) Fattar inte hur en lekplats kan göra ett barn så lyckligt?!!
 "Hej mamma och pappa! Titta på Emilia"!

 
Efter en lång rolig dag i folkets park åkte vi hem till mina föräldrar!

Alicia och morfar Lars <3

 Pappa hade tagit fram och fixat till min och min brors gamla skrinda! Barndomsminne!!!
 Det uppskattades mycket! Hon ville bli körd i den hela tiden!
 Alicia fick oxå åka :)

Sen bjöd de på gott grillat kött...mmmmm!!!
 Emilia trött efter en hel dag med lek och bus! Här myser hon med morfar! 
Ett perfekt slut på en perfekt dag =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar