torsdag 12 juli 2012

Mysdag med Alicia


Idag har Emilia varit på dagis så jag har haft en mysdag med Alicia =)
Kl 10 var vi hos sjukgymnasten på Lindeborg. Alicia gör framsteg =) Hon blir starkare och starkare i nacken. Nu när hon blivit så stark och stabil i nacken så ska vi börja med "styrketräning" så jag fick en ny övning som vi ska börja med och så ska vi fortsätta med stetchövningarna. Så allt känns positivt!

Jag har rört på mig mycket i dag =) Jag tog bussen till Hyllie och sen gick jag till Lindeborg och tillbaka till Hyllie igen. Behöver röra på fläsket ;)  Handlade med mig två nyttiga sallader och tog bussen till Malin som bor Limhamn. Efter vi ätit våra goda sallader och matat barnen så gick vi ut på en timmes promenad =) Tror ni inte att det började ösregna precis när vi kom utanför dörrarna :) Men vi trotsade regnet och gick vår promenad ändå! När vi väl var hemma igen så slutade det så klart att regna hahaha!

När vi kom hem så mös jag och Alicia i soffan en stund! Man får passa på att njuta lite extra av Alicia när Emilia är på dagis för när hon är hemma så har jag inte lika mycket tid till det :)
Vi unnade även oss en 2 timmars eftermiddags lur :) så skönt!

Fredrik och Emilia kom och hämtade oss kl 17.30 och så åkte vi till polisen för att fixa pass till Alicia. Hon var så duktig hihihi. Emilia sa: Emilia också fotograferas :) hihihihi Så det slutade med att Emilia oxå fick ett nytt pass. Hennes gamla pass är ifrån när hon var endas 6 v gammal så man kan ju inte se att det är hon. Vi tänkte att det är lika bra så behöver vi inte oroa oss för att det blir problem när vi ska flyga =) 



Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar