måndag 19 december 2011

Morgonmys och graviditetshormoner

Morgonmys med min älskade Emilia <3 Njuter av varje minut med henne! Hon är alldeles fantastik i mina ögon....men så känner nog alla mammor om sina barn som tur är =)

Idag har vi varit på vårt första föräldrasamtal på dagis =). Där slog mina graviditetshormoner till! Så fort läraren sa något bra om Emilia så började jag böla hihihi...lite pinsamt men men! Jag blev ju så rörd och stolt över vår dotter!  Hon sköter sig bra och utvecklas hela tiden och är inte allt för dum mot de andra barnen ;) så det kan ju inte bli bättre!
<3

När vi kom hem så fikade vi på saft och lussebulle =)
Skulle egentligen träffat Cissi, Bella och Wilma men det blev inställt =( så eftermiddagen har vi spenderat här hemma med lek och bus! Emilia älskar att busa! Em underbar dag helt enkelt =)

Kram

1 kommentar: