söndag 8 januari 2012

Lycka!!!

I helgen har vi hunnit med en hel del! Vi har möblerat om i vardagsrummet ( är inte riktigt nöjd), letat fram babygrejer, tvättat babykläder, städat osv....känner mig mycket nöjd! 

Det bästa av allt!!! Jag har fått en ny diskmaskin! Fredrik överraskade mig med detta när jag kom hem idag! Jag blev så glad så att jag grät! Kommer spara så mycket tid! Vår tidigare diskmaskin gick i sönder för ca 1 år sedan, efter det köpte vi en ny på blocket som inte fungerade =(  Sen var det dax för oss att åka till gran canaria så det fick vara så tills vi kom hem. På GC hade vi heller ingen diskmaskin! Men nu äntligen har jag fått min efterlängtade maskin!!!! Tänk vad lycklig man kan bli över en sån sak! Känner mig som ett litet barn på julafton! Tack älskling! <3

I dag har jag och Emilia varit på äventyr med mina föräldrar. Har köpt en bas till babyskyddet så att det bara är att klicka i barnstolen och slippa hålla på med bältet varje gång man ska åka bil =). Sen handlade jag en ståbräda till vagen som man kan sätta en sits (stol) till om man vill. Vi har nämligen bestämt oss för att inte köpa en dubbelvagn. Hoppas det blir bra.



Efter vårt äventyr så fikade vi på goda kakor! 
Nu ska jag drömma om min nya diskmaskin =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar