måndag 30 augusti 2010

Måndag

Idag var min plan att jag skulle städa. Visst har jag städat men det har tagit hela dagen. Är färdig först nu kl 19 =). Så är det väl att ha små barn. Emilia har sovit ca 1,5 timme totalt i dag. När hon har varit vaken har hon bara velat bli underhålen. Inte velat leka så mycket själv. Vet inte hur många gånger jag har sjungit imse vimse spindel i dag! Hon somnade som en stock nu kl 19. Jag behövde inte ens gå ut och gå med henne i vagnen för att hon skulle somna =). Hoppas hon sover hela natten!


Majskrokar är i alla fall gott =)





Mamma kom på besök en sväng efter hon slutat jobb. Gissa vad hon hade köpt!? Ett par byxor som har samma mönster som klänningen jag köpte härom dagen =)! Jag blev jätte glad! Emilia oxå hoppas jag!






Min söta, snälla mamma!

1 kommentar:

  1. Sv: Nej Leon kryper inte riktigt.. men nästan.. :) Han tar sig fram i full fart iallafall, på sitt sätt :)

    Sover Emilia hela natten? .. skönt. Det har Leon aldrig gjort.. ska alltid ätas iallafall en gång.. och nu den senaste tiden har han vaknat och gnällt lite då och då.. Såå tröttsamt :/

    SvaraRadera