torsdag 26 augusti 2010

Torsdag

Idag ska jag och Emilia gå till öppna förskolan för första gången. Har sett fram emot detta hela sommaren.  Ska bli kul för Emilia att sjunga och busa med andra barn! Emilia älskar när man sjunger för henne! Kan inte riktigt förstå det för jag har inte precis världens bästa sångröst. Har kanske till och med världens sämsta men hon gillar det i allafall =)!  Jag tycker oxå det ska bli kul att träffa lite fler mammor som har barn i samma ålder och att man bor nära varandra. Det är liksom lite lättare att träffas då.  Nej nu måste jag göra vid mig men jag uppdaterar blogen lite senare idag.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    åååhhh vad kul att du börjat blogga.. Roligt att få följa dig och Emilia lite mer :)
    Lägg upp mkt bilder :)
    Tack för senast...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tycker det! Tänkte lägga upp mycket bilder i min blogg, inte skriva så mycket! Tack själv för senast!
    Kram vännen!

    SvaraRadera