fredag 27 augusti 2010

Shopping och fika i Limhamn med mina favisar!



Vid lunch åkte jag, Emilia, Maria och hennes barn in till Limhamn. Handlade massa fina kläder till E på Lindex.
Sen åt vi lunch på Lieto( tror jag det heter ) .Det är det bästa fika stället i Limhamn. Det är väldigt barnvänligt och det uppskattas ju. Åt en kycklingsallad som var rätt så god och E åt några skedar biffstroganoff sen vägrade hon äta mer. Så nu har jag en gnällig liten dotter som varken vill äta eller sova.
I morgon åker den fantastiska 4:an (Jag, Jenny, Sussi och Kristina) till Mölle. Ska bo på ett bed and breakfast. Ska bli jätte mysigt!
Nu måste jag packa. Uppdaterar bloggen igen efter helgen!
Kram alla glada!








Jag blev kär i denna klänningen direkt när jag såg den!

Rosa måste man ha =)





2 kommentarer:

  1. ...vi hade såå mysigt, det måste vi göra snart igen, våra favvisar.... Snart får ni komma på lite antilop middag hos oss, hahahaha...
    Jag tror att jag fixade inloggningen så jag kan skriva i din blogg gumman....
    Ha det såå underbart i morgon och hälsa gänget såå gott från mig
    Puss och kram sötis...

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!! Det är alltid lika mysigt och roligt att träffa dig och dina barn!
    Mmmmmmmm antilop! Får hitta ett bra recept =).
    Vad kul att du lyckades skriva =)!!!!!
    Ha det så bra i helgen!!!
    Puss puss!

    SvaraRadera