lördag 2 april 2011

Ledsen =(

Är ledsen för i dag har mamma åkt hem......gud vad jobbigt det var!!! Har så svårt för avsked! Tack för 10 underbara dagar mamma! Vi kommer sakna dig <3! Tur att skype finns!!!!!!!!!!!!

Emilia är nu feberfri och det är full action som vanligt igen =). Man kan inte lämna henne ur sikte mer än 2-3 sekunder för då hittar hon på hyss eller så händer det något! I dag trillade hon och slog knät så det blödde jätte mycket och ca 10 min efter det brände hon sig på en cigarett som någon jä....la idiot inte hade släkt! Som tur var så brände hon sig inte så mycket! Spolade fingert under rinnande kallt vatten efteråt. 

3:e tanden har kommit och den 4:e är på väg! Det roliga är att hon kommer se ut som en vampyr när de är färdig utväxta....hahaha! Där uppe är det nämligen inte framtänderna som har kommit utan de sidan om...hihi!

De 3 senaste dagarna har vi varit i syd och solat och badat. I morgon eftermiddag bär det av till Las Palmas igen. Jag börjar skolan på måndag...ser fram emot detta men lite nervös är jag allt! Förra gången jag trodde jag skulle börja så kändes det nästan som det gjorde när jag var liten och skulle gå till skolan för första gången =) 

Saknar er!
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar