onsdag 15 juni 2011

Madre Mia!!!!



Jag börjar med att säga: Jag har det inte lätt!

 Kan ni se skillnaden på medicin nr 1 och nr 2?
Medicin nr 1

Medicin nr 2

Det kunde tydligen inte Fredrik! Igår kväll berättade jag grundligt för honom vilka läkemedel och hur han skulle ge dem till Emilia. Men det gick tydligen inte hem! I dag när jag kom hem visade det sig att han hade gett Emilia flyttande paracetamol med en spruta i näsan! I NÄSAN!!!! Ett läkemedels som är avsett för att ges via munen ger han via näsan!!! Hur galet kan det bli!!! Det är ju faktiskt han som kan spanska och inte jag, han kunde ju hur lätt som helst läsa "beskrivningen"!!! Så nu förstår ni varför jag inte har det så lätt =)!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Du kan tydligen bättre spanska.(han tror kanske att det var ett smart drag för att slippa ge Emilia medicin) Hur gick det för Emilia? Kram Mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Förlåt men hahahaha! Tänker på det igen och skrattar igen :) hihi!
    Förstår att det inte är någon skada skedd! Tack för att du delar med dig gumman!!

    Puss Sandra
    Familjenbus

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaha, skrattar fortfarande åtdet :)
    Fredrik du e ju för go....
    puss kram vännen min tärna <3

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha....kul att man kan glädja någon =)
    Jag delar så gärna med mig! Har man en galen pojkvän så händer det ju galna saker oxå ;-)
    Puss och kram på er!!!! Mina fina!!! <3<3<3

    SvaraRadera