fredag 10 juni 2011

Bättre sent än aldrig!

De två senaste veckorna som gått så har vår familj varit och hälsat på! Vi har haft en underbar tid tillsammans! Synd bara att tiden går så fort! Har inte haft tid att blogga när de varit här....vill ju hellre umgås än att blogga. Jag har gått i skolan på dagarna så när jag kommit hem så har jag umgåtts med min familj. Det är jätte kul att läsa spanska, för nu börjar det släppa och jag lär mig mer och med =)

Bilder från första dagen när vår familj kom!
Emilia myser av att vara i centrum =)

Else, mamma och Anna

Den första veckan så gjorde vi lite allt möjligt! Var på standen, var vid polen, var ute och åt, gjorde lite utflykter osv.

Fredriks födelsedag!

Emilia fick oxå presenter fastän det inte var hon som fyllde år....ibland önskar man att man var liten igen hihihi =)

Födelsedagsgrisen öppnar champagne!

Jag, Staffan och Anna!

Hela gänget samlat!

Utsikten från Gloria palace där vi var och tog en drink innan det bar av till restaurangen
Else och Anna

Vår lilla prinsessa!!!! <3 Gud vad jag älskar dig!

Fredrik får presenter
Älskar dig gubben!!!


På Amfi stranden
Emilia älskar att leka i sanden!


Emilia har nästan precis lärt sig Give me five....så det ska hon göra hela tiden nu....hahahahaha!


Så här lycklig blir man efter man gjort det....hihihihi!
En gång till......

Emilia leker med de andra barnen....
.....att rita är jätte roligt =)

Så koncentrerad...

Det är gott med mat!!!

Emilia kan nu säga: Mamma, Pappa, Hej, Hola, Tack, Lampa, Eja!

Saknar min familj och mina vänner!!!!!

Puss och kram!!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad skoj att du lagt upp bilder, hihi den på dig, mig och staffan va ju kanonbra =D
    Ska lägga upp bilder jag med, så fort jag hittar sladden till kameran.

    Puss o Kram- saknar er massor!

    SvaraRadera