lördag 18 juni 2011

Emilia leker med grannen!

Äntligen FREDAG!!!!!!! Den senaste tiden har vi bott i Maspalomas så jag har fått pendla varje dag till Las Palmas och det innebär tidiga morgnar. Jag som gillar att sova men i och för sig det var det slut med när vår älskade Emilia kom till världen. Ser fram emot en mysig helg med min fina familj! I morgon ska vi nog åka till standen =) Just nu är här scirocco vindar så det är så sjukt varmt....jag ska inte klaga men det är alldeles för varmt! I går och i dag hade vi 32 grader i skuggan och men än 50 grader i solen! Så det ända ställena man kan vara på är inne i huset, i poolen (hela dagen) eller på standen för att inte dö av värmeslag!

I dag har Emilia lekt med grannen Sofia! De är så söta ihop =)
Emilia: Snälla kan inte jag få komma in?!!!

Sofia: Jo det är klart du kan göra det! Så roligt!

Sofia bjöd på hårt bröd =) ( vet inte vad dessa pinnarna kallas)

Tjihoooo!!!

Finaste Milis <3

Söta sofia!!! Hennes föräldrar kommer få problem i framtiden med alla killar som springer till deras hus för att träffa Sofia!!! Hon kommer krossa många hjärtan!

Ett litet klipp på när de leker tillsammans! Sofias hund snor Emilias bröd....hahahaha.....syns tyvärr inte på videon.

I dag sa Emilia ett nytt ord =)!!!! Hon sa DÄR!!! Hihihi.....kanske inte så imponerande men för oss var det =)

Puss och kram!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar