torsdag 17 februari 2011

Super härlig dag!

Har varit på öppna förskolan på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi hem till min älskade Maria och hennes fina barn. Maria lagade jätte god köttfärssås till oss som både jag och Emilia åt med god aptit! Vi hade det lika mysigt som vi alltid brukar ha det! Kom hem först nu kl tio. Gud vad jag kommer sakna dig Maria <3! Vill inte ens tänka på det! Tur att jag fixat skype till dig så att vi kan prata varje dag när vi är borta!


Milis hos sin favorit på öppnis!
<3
Äter majskrokar som är favoriterna just nu

Bus i köket hos familjen Mohlin!
Emilia hade med sig sin bok som hon fick igår =)...hon gillar den jätte mycket! Hon vill att man ska "läsa" den för henne hela tiden. Innan i dag skrattade hon jätte mycket när jag härmade hur ett får låter....bää bää bää....hihihihi! Undrar vad det var som var så roligt med det?!

Finaste Victor <3
 Victor har lärt sig att göra egna tatueringar med tejp och märkpennor....så jag fick ett antal sådana på armar och händer....hahaha.....faktiskt jätte finna för att vara gjort av en 6 åring!

Kärlek <3

Clara har sånguppvisning för oss =)....hon är nästa popstjärna!
<3

När jag hoppade som en groda så skrattade Emilia så att hon kiknade så jag fick ju göra det flera gånger för jag älskar att höra hennes skratt....så jag lär väl ha träningsverk i morgon =)

1 kommentar: