onsdag 9 februari 2011

Öppnis =)

I går på fm var jag och Emilia på öppna förskolan! Emilia började leka direkt med de andra barnen! Och sen fick hon ju träffa sin favorit Inger =)
Hur ska E klara sig utan öppnis när vi är på Gran Canaria?! 
E tyckte det var lika roligt som vanligt men jag saknade Cissi och Bella =(



Emilias berömda dyk.....hahahahaha!

 Jag hade fullt upp som vanligt att hålla efter Emiliabus! Jag fattar inte var all hennes energi kommer i från och hur hon lyckas vara på allt som man inte ska vara på.....hahahaha!
Här håller hon på att välta dopfunten.......kanske inte så lämpligt!

När vi kom hem igen fick E sitt favorit mellanmål......BANAN!

Rodnaden på kinderna är inte som hon har bränt sig om ni tror det......hon är jätte,jätte torr.........har börjat smörja henne med en ny salva och i dag är det mycket bättre =)

Gotti gott gott!

Lek med ballonger medans jag försöker fixa här hemma! Gud vad jag börjar bli stressad nu!

Kram på er från oss!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar