fredag 11 februari 2011

Fika med finaste Maria och Anna!

Har jätte mycket att göra här hemma innan flytten, har gjort en del i dag men känner mig ändå stressad, det är ju så mycket kvar! Inte det lättaste att ta hand om Emiliabus samtidigt som man ska packa! Trots all stress över detta så lyckades Maria övertala mig att följa med till stan......och det var inte så svårt ;)
Är så glad för att jag följde med,skönt att få lite paus ifrån allt packande! Och så fick jag ju umgås med världens finaste Maria! <3


Anna och Maria <3


Jag och Milis <3

Emilia delade med sig av sina goa, blöta pussar till både Anna och Maria =)

Vi har hunnit packa en del nu i kväll så det känns bra.......fortsättning följer under helgen!

2 kommentarer:

  1. Åhhh, så missade jag det!!!
    Ska ni flytta?
    Har ni inte precis flyttat in och renoverat?
    Så stor E har blivit...
    Ta tag i Maria och boka en utekväll, tiden går fort!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Så synd! Hade varit jätte kul att träffa dig!
    Hur hade du det på semestern.....såg jätte härligt ut!
    Vi ska inte flytta på riktigt.......ska bo på gran canaria i 5 månader när Fredrik är pappaledig. Sen kommer vi hem igen =)
    Så undertiden vi är där så hyr vi ut vårt hus här hemma.....så allt måste packas ner....så jobbogt!
    Ha det så bra!
    Kram kram!

    SvaraRadera