onsdag 9 februari 2011

Hemma igen =)

Kom hem i måndagskväll efter en härlig semester i Dubai! Helt sjuk stad måste jag säga! Kändes som man kommit till en annan planet! Vilka hus och byggnader! Den ena skyskrapan försökte överglänsa den andre! Det har varit en rolig upplevelse att få ha sett allt detta....men efter ett tag blir man mätt på det! Vi har bland annat varit uppe i Burj Khalifa som är 828 m högt!
Här är utsikten från 124 våningen!

Sen har vi varit på jätte fina stränder, shoppat en hel del, åkt skidor i Ski Dubai och varit med om det näst bästa i mitt liv.......Jag har simmat med delfiner =).....det bästa jag varit med om är såklart Emilia =)!
Emilia älskade att vara på stranden och bada i havet =)
Här käkas det sand för fulla muggar!

Nu ska vi njuta av Sverige i 3 veckor sen bär det av till Gran Canaria i 5 månader! Men vet inte hur jag ska klara mig för jag kommer sakna ihjäl mig efter mina nära och kära!


Love you!

2 kommentarer:

  1. Och vi kommer att sakna ihjäl oss efter er sötnosar!! Ska vi försöka få till en middag innan ni åker kanske? Och om inte det går så kanske vi kan ses något? Massa pussar o kramar <3
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Naw sötis!
    Det hade varit jätte trevligt men vi har lite ont om tid just nu =(
    Men vi måste träffas på något sätt innan vi åker! Kan väl höras på telefon och bestämma!
    kram finaste Anna! <3

    SvaraRadera