tisdag 15 februari 2011

Sjuk =(

Såklart går jag och blir sjuk mitt i all stress! Mår mycket bättre i dag så förhoppningsvis är jag på bättringsvägen. I går bara låg jag och sov och tyckte synd om mig själv! 

Skulle träffat Sandra och Anton men det gick ju inte =(....så himla typiskt!
Är så många vänner jag vill träffa nu innan vi ska åka och schemat var tufft redan innan jag blev sjuk.....får försöka fixa det på något sätt! Det måste jag! Vill ju träffa alla fina!

Idag har jag och Emilia försökt underhålla oss själv i all röra här hemma. Har varit ute en liten sväng men jag orkade inte så länge.

I kväll när Emilia har somnat så måste jag och Fredrik ta ett ryck till så att vi blir färdiga någon gång. Det jobbiga är att F åker till Stockholm i 3 dagar så då blir det inte så mycket gjort! Varför ska allting komma på en gång?!!!

Jag håller tummarna för att jag mår bättre tills i morgonkväll för då ska den fantastiska 4 träffas =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar