söndag 5 augusti 2012

Fredag

På torsdagar och fredagar brukar jag vara bortskämd med att få sovmorgon för då är Emilia på dagis! Men i fredags så var jag tvungen att gå upp tidigt för att köra Emilia till dagis! Hela familjen följde med! Brukar alltid vara Fredrik som lämnar henne! Så när jag väl lämnar eller hämtar henne så pratar jag sönder förskollärarna hahahaha!

Emilia redo för dagis!
 Korv och mjölk hahahaha! Hon skulle tvunget ha korv innan vi skulle åka! Hon älskar korv och hade kunnat leva på det om hon fick bestämma! Hahahaha! Måste poängtera att hon fick frukost på dagiset sen!

Efter vi hade lämnat Emilia så körde vi till Fredriks jobb så lämnade jag av honom där!

Kl 15 hämtade jag Emilia. Vi körde hem om för att tvätta av henne och byta kläder sen åkte vi hem till Caroline och hennes familj :))

De var igentligen hembjudna till oss men Fredrik var tvungen att åka i väg :( så de var så snälla och erbjöd sig att vi kunde komma till dem i stället! Undrar hur jag hade fixat att ha bjudning helt själv med två små troll att ta hand om samtidigt! Hade nog inte blivit mat för än kl 10 på kvällen hahaha!

Linnea håller Alicia!

 Frank som är 1,5 år fick oxå vara med på ett hörn ;))

 Freja :)

Caroline letade fram sin babysister så där satt Alicia som en prinsessa :)

 Jag och Caroline gick på gymnasiet tillsammans och umgicks en hel del på den tiden! Vi har gjort en massa galna grejer ihop! Det var tider det :)) Men sen gick det några år då vi inte umgicks men nu har vi börjat umgås igen :) Så himla trevligt tycker jag för vi har så roligt ihop!

Det roliga är att våra barn oxå har kul ihop!!!
 Emilia och Freja leker på ovanvåningen! Freja är 6 år så hon är större än Emilia men det funkade jätte bra ändå! 
 Fast i mellan åt så blev hon lite irriterad på Emilia! Bland annat när de byggde en koja på deras rum! Emilia rev den hela tiden och Freja byggde upp den igen!!!! Hahahaha! Vi skrattade så vi nästan dog när Freja berättade det för oss!

Linnea var jätte duktig med Alicia :) Hon vet redan att hon ska har 3 barn när hon blir stor men hon ska vänta tills hon är ca 27! Hihihihi!! En förståndig tjej!

Vi blev bjudna på gott grillat kött och bakad potatis mmmmmm!!!
Efter maten blev det massa lek och bus i trädgården!

Emilia och Frank hade oxå jätte roligt ihop!!! 

 Det roliga vara att de pratade med varandra som om de förstod precis allt de sa till varandra hahahaha! Babyspråk i våra öron!



 Frank försöker pussa Emilia hihihi!

 Sötis!



Sen åkte chips, ostbågar och choklad fram! Emilia åt som hon aldrig hade sett godis förr hahaha!
Kvällen avslutades med att vi gjorde en liten nostalgitripp och tittade på massa gamla foton! Hahahaha som vi garvade!!!! 
Barnen lekte i trädgården enda fram till vi åkte hem kl 22! Emilia somnade i bilen på två röda sekunder!

Tack för en super trevlig eftermiddag/kväll!!!!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar