måndag 6 augusti 2012

Kajsa och Ellen!

Pottränar så mycket vi kan :)) Emilia är jätte duktig!
 I dag har vi varit och hälsat på Kajsa och Ellen :)) De bor i en jätte fin skånelänga i Furulund! Mattias och Rocky bor oxå där ;) Jag älskar deras hus och deras inredning! Ni som gillar inredning måste titta in på Kajsas blogg www.kreativakajsa.com :)) Hon är fantastiskt duktig! Önskar jag var lika kreativ!

Bästa kompisarna Alicia och Ellen! <3

 Sötaste Ellen! Hon är bara 1,5 månad äldre än Alicia och kan redan sitta själv! Tänk vad de utvecklas fort!

Emilia stormtrivdes på Ellens fina rum! Där var massa burkar och kartonger med spännande saker att leka med! Precis i hennes smak!
Det var inte riktigt lika kul när hon fick tag i en pussellåda med 4 st pussel som var ihopsatta som hon sen spred ut på hela golvet ;-/ Så jag och Kajsa fick öva oss på att lägga pussel hahaha! Kajsa var snäppet vassare än mig ;)

 Söt liten servis :) Så vi fick kaffe och kaka serverat :)

Ellen och Alicia snackade en hel del skit ;) hihihi!

Emilia hittade en låda med massa roliga peruker!!!
 Hahahahaha! Hon likar en gammal tant utan tänder!!!

Sötaste finaste Rocky! Jocky som Emilia kallar honom!
 Emilia är ju jätte rädd för hundar och djur men det gick förvånansvärt bra! Jag hade försökt att förberedda henne innan vi åkte dit och berättat att han är jätte snäll och vill bara pussas och slickas hihihi! Sen så berättade jag att han älskar korv lika mycket som hon gör, och det gillades! Hon var rädd i början men tillslut så lekte hon till och med lite med honom i trädgården :) men i mellan åt fick hon lite skrikanfall och ville upp i min famn! "Mamma jädd"!!!

Emilia och Ellen leker lite medan...
........ Alicia sover!

 Emilia hade full koll på Rocky hela tiden hihihi!

Emilia skulle gå och hämta sina skor för att vi skulle gå ut i trädgården men i stället kommer hon i Kajsas högklackade skor! Hahahaha!

 Sötisarna <3

 Mysigt <3
Vi våldgästade Kajsa och Ellen ända fram till kl 17.30 ;-/ men har man trevligt så är det svårt att få tummarna loss ;)

Båda tjejerna somnade i bilen och har sovit sedan dess :)) Det gillas starkt!
Kanske ska åka till Kajsa och Ellen varje dag ;)
Tack för en super mysig dag som alltid när man träffar er <3

Kram <3

1 kommentar:

  1. Tack för idag vännen och tack för dina fina ord! Du är snäll du. Jag älskar att läsa din blogg! Även när den inte handlar om mig och Ellen... ;) Och ni får gärna komma hit varje dag, om ni vill! :)

    SvaraRadera