söndag 5 augusti 2012

Lördag

Emilia redo för att åka hem till mormor och morfar! Jag är så glad att man äntligen kan sätta upp hennes hår och hon älskar sina pippilotter till min stora förtjusning :)

 Mamma och Anders hälsar på Alicia!

Farmor Evy kom oxå på fika :)

 Måste dricka mycket när det är varmt ute!

Brosan och farmor solar!

 Det bjöds på god jordgubbspaj!


 Emilia potttränar :) Hon är jätte duktig med att kissa på pottan men vägrar bajsa där! Så det hände en liten incident i trosorna! Mamma sa att hon kunde fixa det och det slutade med att det var bajs överallt hahahaha! Så Emilia fick badas! 

 Fick nya trosor av mormor och morfar! Hon skulle ha alla 8 par på sig!!
Hon fixade det helt själv! Sen sprang hon runt i trädgården helt lycklig hihihi! Tur att hon inte kissade!!!

På väg till lekplats med favoriten morbror Anders :))
<3

 Vi gick till min och Anders gamla skola (Kulladalsskolan) och lekte på skolgården!

 Gungar högt!
 Tjiiihooo!!!!

Klättrade gjorde de oxå! Rätt högt enligt min mening!

Här ville Emilia hänga  hahahaha! Farliga unge ;)) Fick stoppa henne i sista sekund!

Emilia skrattade så hon kiknade när Anders snurrade henne!
 Han fick jobba hårt! Hahaha


Min vackra fina Emilia <3<3<3


Där fanns ingen rutschkana så vi gick till en anna lekplats inte så långt där ifrån!
 Överlycklig! Både klättra och åka rutchskana i ett :))
Hon berättade för Anders att det var farligt och att han skulle vara försiktig hahahaha! Hon är för rolig!!!!
 De första gångerna hon gick över här så fick hon ner fötterna i mellan och höll på att trilla flera gånger! Men det skrämde henne inte! Efter lite träning så sprang hon nästan över!

Jag och Anders dog av garv när Emilia gungade på en sång enmansgunga med fjäder! Vilken rolig stil hon hade! Hann inte ta någon bild! 

 Den här gungan var oxå populär!
Vi hann precis hem innan regnet kom! 
På kvällen åt vi grillat och drack gott vin!  Gick inte och la mig för än kl var 2 så jag var lite seg när Emilia tvingade upp mig kl 7.30.

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar