torsdag 2 augusti 2012

Stan med Jenny!

I dag har jag varit i stan med Jenny <3 
Alicia var så lung och snäll så jag och Jenny märkte nästan inte av henne ;) När hon inte sov så låg hon snällt i vagnen och pratade med sina leksaker hihihi! <3
Så vi kunde shoppa i lung och ro :) Så lyxigt att gå på stan med sin bästa kompis!


 Man blir hungrig av allt shoppande så vi käkade en god sallad på ett litet cafe!

 Jag handlade två par shorts på rea( 50 :- styck), en kofta, ett par byxor och lite smink. 

Strax efter vi kommit hem så kom Fredrik och Emilia! Fastän det är skönt att vara lite "barnfri" så saknar jag mitt lilla hjärta när hon är på dagis!

Emilia hjälper till med kvällsmaten

 Äter yoghurt till efterrätt :)
 Efter kvällsmaten så gick Emilia och Fredrik ut i trädgården och där hittar de en liten duvunge! Sååå söt!!! Den var inte alls rädd! Emilia var eld och lågor och kommer in springandes till mig och skriker BRÖD mamma BRÖD!!!! Jag fattar först ingenting hahahaha! Vadå bröd!
 Emilia kastar bröd till duvan!



 Hon döpte den till glassen hahahaha!!
 Glassen kände för att åka lite rutschkana ;))

Emilia knatar runt i mina tofflor hihihihi!

Tittar på vindruvorna som har växt en hel del men de är inte mogna för än om ca en månad!
 <3
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar