onsdag 24 oktober 2012

Ny hårfärg ;)


I dag har det varit en extra rolig dag för Emilia! Hon har nämligen varit på Busfrabriken med sin absoluta favorit Isac :) De har busat och lekt, ätit korv,  glass och chokladbollar! Kan ju inte bli bättre! Tack Morfar och Anita!



 Sötungar ;)

Isac och Emilia hoppar loss!



Jag och Alicia har tränat lite på att äta hihihi! Det går si så där för Alicia och desto bättre för mig ;) hahahaha!
Sen så har jag målat så klart! Är nästan klar nu! Kan knappt bärga mig tills alla möbler är på plats! Kommer bli så fint!!! 
Mindre fint är mitt hår just nu :( Klumpedunsen Louise lyckades ju så klart kleta in halva håret i vit färg! Har tvättat det men har fortfarande kvar färg i håret! Skit snyggt :(! 

 Kvällen avslutades med lite pyssel!

Nu drömmer Emilia roliga drömmar om busfrabriken, Isac, morfar och Anita ;)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar