onsdag 31 oktober 2012

Helgen, Emporia och tjejkväll!

Helgen som har gått har vi varit hos morfar Kalle, varit ute en hel del och pysslat lite!

 
Emilia sover i mofar Kalles famn <3

Samlar fina höstlöv

Det blev som vanligt en sväng till Afrika parken!


Och en sväng till lekplatsen!

 

 Både Emilia och Alicia älskar att gunga!

Tokunge ;) haha!


I måndags invigde jag Emporia tillsammans med Kajsa, Linda och flickorna! Jag älskar det!!! Där kommer jag nog hänga en hel del ;) hahaha! Mindre roligt för plånboken bara ;)
Ellen och Alicia bästa kompisarna :)

I går var vi på öppna förskolan med Louise och söta Siri! Båda två tyckte det var jätte roligt! Efter det följde de med oss hem och vi satt och snacka skit i några timmar :)

Just nu är det många roliga mammor som går till öppnis så det är jätte kul att vara där även för mig ;) Och i tisdags var det ju så klart extra roligt för Louise var där!

När Louise och Siri hade gått så var det dax för mig att göra mig vacker ;)
Jag och Sandra hade nämligen en tjejkväll inbokad! Vi var och åt på Mando (fantastiskt god mat) och sen så var vi på två andra ställen och drack lite vin och cider! Det var såå trevligt! Och framförallt att vara utan barn och bara vara Louise! Det blev självklart inte så sent för både jag och Sandra hade en morgondag att tänka på! Så nästa gång ska vi fixa så att vi inte behöver tänka på det hehehe!!

I dag har jag fått jätte mycket gjort! Fick sovmorgon till kl 9! Sen så har jag städat, tvättat, målat lite, varit och handlat och jag hann till och med laga maten innan Fredrik och Emilia kom hem!

I morgon ska vi åka till Osby och fira finaste Liva som blir 2 år! Det ska bli så roligt! Men det kommer bli en lång dag! Ska bli intressant och se hur det kommer gå att åka tåg med 2 barn själv! Jag kommer väl vara helt slut!
Så nu ska jag snart gå och lägga mig för att samla nya krafter till i morgon!

Kram <3

1 kommentar: