torsdag 1 november 2012

2 års kalas!

Här har vi födelsedagsgrisen! Sötaste och finaste Livia som blev 2 år :) !!!

Det var verkligen ett projekt att ta sig till Osby men det gick mycket bättre att ta buss och tåg med 2 barn själv än vad jag hade förväntat mig! I bland vet jag inte varför jag ger mig in i sådana här situationer men det är väl jag i ett nötskal ;) Nästa gång får det bli bilen! Det var absolut värt besväret för både jag och barnen har haft en jätte rolig dag!!!

Livia blev jätte glad för sin radiostyrda bil som hon fick av oss! De andra barnen tyckte oxå den var jätte rolig!

Alla baren samlade!

Alicia satt nöjd på golvet medan vi åt :)

Alicia var minstingen i gänget! Trots åldersskillnaden var hon väldigt populär och fick en hel del uppmärksamhet :) Och det gillades :)

Snyggaste bullmammorna jag vet :)

Till efterrätt var serverades det glass och chokladbollar! Det åts med stor aptit!

 Efter allt socker var det fullt ös på barnen! Det bussades och stojades en hel del!!!

 
Wiiieee!!!
Pilatesbollen var populär!

Inte nog med den goda efterrätten så var det dax får ännu mer sockerpåslag ;) till barnens stora glädje!!
FISKEDAMM!!!!

Hur lycklig kan man bli på en skala?!!! 
Vi räknade ut att barnen satt tysta i nästan en halvtimme när de åt sitt godis!!! Det var så skönt för oss mammor ;) hihihi! Men sen var det fullt ös igen!!!

Vi fick skjuts ner till tågstationen för det öste ner! Det tackar jag det ödmjukast för!!!
Hade fullt sjå med att försöka hålla Emilia vaken hela tågresan hem! Det var inte det lättaste men jag lyckades! Det var lite gnäll och några raseriutbrott pga att hon var trött och inte fick som hon ville men jag fick betalt i att hon somnade som en stock när vi kom hem och sover fortfarande! Alicia var oxå trött och somnade tidigt så jag har haft en lugn och skön kväll för mig själv :)!!! Så det var värt några utfall med att ligga och skrika på det smutsiga tåggolvet och alla människor glodde på oss hihihi!

Tack för en underbar dag Sussi <3!!!!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar