torsdag 22 november 2012

Lite shopping med finaste Kajsa!

Jag stör mig fortfarande på att jag inte kan lägga in bilder!! Så jag ska flytta bloggen till en annan domän tror jag. Ska kolla på det i helgen.

I dag har Kajsa och Ellen varit här :) Alltid lika roligt att träffa dem! 

Jag och Kajsa har gått i skolan tillsammans i 8 år och lekt jätte mycket när vi var små och umgåtts en hel del när vi var tonåringar! Lite roligt att tänka tillbaka på allt vi gjort och vilka framtidsdrömmar vi hade på den tiden! Och så nu är vi här och nu har vi barn i nästan exakt samma åldrar! Fantastiskt roligt tycker jag! Så jag hoppas Ellen och Alicia får lika roligt ihop som jag och Kajsa har haft :) Det är ett måste ;) hihihi!

Vi har varit riktigt nyttiga i dag! Till lunch hade jag gjort en kycklingsallad som vi åt, sen begav vi oss ut med våra barnvagnar och gick till Limhamn!

Kajsa hittade lite roliga leksaker till Ellen på Pysen som är en barn secondhand affär. Jag hittade jätte fina mönstrade mössor men tyvärr fanns det ingen i Alicias storlek :( men jag fick mailadressen till hon som syr mössorna så att jag kan beställa en mössa efter Alicias huvudmått :)

Innan vi gick hem igen så gick vi in om Lindex för att se om jag kunde hitta något fint jag kan ha på mig i morgon när jag ska på fest! Jag hittade faktiskt 2 st tröjor! Så vi får se vilken det blir i morgon :) 

Morfar Lars var så snäll och ställde upp och hämtade Emilia på dagis i dag då det hade kört ihopa sig för Fredrik på jobb! Så vi fick powerwalka hem för att möta upp dem när de kom! Så vi fick ordentligt med motion ;)

Min pappa (Hans) skulle komma på besök på kvällen och han älskar korv mest av allt i hela världen ;) hahaha! Undrar var Emilia har fått sin korvbesatthet ifrån hahaha! Så jag lagade korvstroganoff som vi sen åt när han kom! Det uppskattades mycket! Speciellt av 2 personer ;) hahah!

Emilia visade alla sina dockor och så byggde de med lego :) Sen så läste morfar Hans saga för henne <3 

Kram <3

1 kommentar: