söndag 18 november 2012

Finaste familjen Lindberg på middag!

I lördags var finaste familjen Lindberg på middag hos oss :)! Det var super trevligt! Det blev många skratt och baren hade oxå jätte roligt i hopa!

Linnea fick i gång oss alla (förutom männen) att dansa! Bästa discjokeyn ever! Hon hade precis samma musiksmak som mig! Så nästa gång jag ska ha tjejkväll får jag hyra in henne hahahaha! 

Att ha främad är ett litet projekt när man har två små barn! Men i slutändan så är det så klart värt allt jobb :) 
Som jag sagt innan så bara att städa är ett projekt! När man har städat ett rum så är Emilia och stökar upp i ett annat! Puh!

Mitt älskade troll med glimten i ögat!
 
Precis innan gästerna kom så hade Emilia lyckats få tag på ris och lekte att hon gjorde soppa! Så det slutade med att vi hade ris i hela hallen! Så det var bara att ta fram dammsugaren! Hahaha! Busunge <3

Stackars Alicia får stå ut med mycket! Men vad gör man inte för sin älskade storasyster <3

Puss Alicia!
Härligt med syskonkärlek!

Emilia redo för gästernas ankomst :)

Barnen började leka på en gång :)!!!
Det verkade som om barnen hade en trevlig kväll för det var leksaker över allt och ingenstans när kvällen var slut! Hahahaha! Ett gott tecken tycker jag :)
Det ser ju alltid värre ut än vad det är! Går faktiskt ganska fort att pocka undan!

Alicia var oxå road :)


Maten blev faktiskt riktigt bra enligt mig och vad de sa :)
Men jag ska berätta en hemlighet! Det var faktiskt Fredrik som gjorde maten! Hahahaha! Så det var väl därför den blev god!!!
 

Linnea tog hand om både Alicia och Emilia största delen av kvällen! När hon inte gjorde det så underhöll hon oss vuxna! En charmigare 10-åring (hoppas nu jag skrev rätt ålder;)) får man leta efter!
Hon gav Alicia välling vilket inte är det lättaste och försökte till och med natta henne! Hon försökte allt för att hon skulle somna! Inte ens jag klarade det för hon hade bestämt sig för att hon ville vara uppe lite till så det fick bli så! Så hon var med och dansade loss i sin gåstol! Hihihi

Freja och Michel!

Linnea hjälpte även Emilia att borsta tänderna och klä på henne pyjamas :) Så gulligt!!!

Jag lyckades övertala Fredrik att göra sitt parytrick :D Så när vi var mitt uppe i att dansa för fullt så kommer han in i sin pingvindräkt och dansar loss med oss! Alla dog av garv förutom lilla Frank som blev jätte rädd! Stackare!

Tack för en super trevlig kväll familjen Lindberg! Hoppas på fler sådana!

Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar