onsdag 21 november 2012

Fick Alicia att skratta!

Så irriterande!!!!! Grrrr! Nu är tydligen mitt lagringsutrymme slut för att lägga in fler foto här på blogger! Så nu måste jag börja betala för att kunna lägga in fler bilder!!! Så det är väl bara att betala :(

I dag kom pappa och Anita på besök och de hade söta Isac med sig! Synd att Emilia inte var hemma för de två älskar verkligen varandra!!!
Men han underhöll sig själv och lekte så fint på Emilias rum! Han ville inte gå när det var dax för det!

Nästa vecka ska jag till Ullared! Och då ska pappa och och Anita passa Alicia! Jätte skönt för att ha med sig ett litet barn där är ingen hit när hela Sveriges befolkning är där och ska köpa julklappar! 
Alicia har blivit så främmande för folk och hon är speciellt känslig när hon precis har vaknat! Så hon bara bölade så fort pappa eller Anita tittade på henne! Så det blev ju så klart lite oroliga för hur det ska gå när de ska passa henne! Men när det hade gått en liten stund så gick det hur bra som helst! Då var hon som en solstråle igen! Hon skrattade och försökte charma dem hela tiden! Så jag är helt säker på att det kommer gå jätte bra! Är inte jag där så går det alltid bättre! Så fort hon ser mig så kommer hon på att hon vill vara hos mig! 

Vi skrattade så åt hennes sätt att ta sig fram på golvet! Hon har så härlig stil! Det ser ut som att hon krålar! Hahaha!

Jag tog så fina bilder på när de var här i dag men de kan jag som sagt inte lägga upp nu! Grrrrrr!!!!

Alicia är inte den lättaste att få att skratta! Alltså hon är alltid glad och smilar men  skratta gör hon inte så ofta! Men i dag lyckades jag!!! Tjiihooo!!!
Jag tog hennes napp och satta i min mun och så när hon tog den i från mig så såg jag förvånad ut och gjorde ett litet ljud! Hon skrattade så att hon kiknade!!! Så underbart! Mitt hjärta fylldes av total lycka och kärlek! Dessa stunder önskar jag att man kunde konservera! 

Kram <3

2 kommentarer:

  1. Försök att blogga och lägg in foto via mobilen! Tror det funkar då!

    Sandra (familjenbus)

    SvaraRadera
  2. Hej

    Testa att minska bilderna till max 800 x 800 (eller mindre) pixlar då kommer det att gå. Har samma domän som du på min blogg och fick oxå upp att jag använt allt utrymme så jag satyrer mig ner och läste igenom allt igen och då såg jag att om bilderna är i dem storleken behöver man inte betala.
    Lycka till
    Kram

    SvaraRadera