fredag 9 november 2012

Fina Jenny och städning!

Så ja!!!! Nu har jag äntligen städat färdigt!!! Puh!!! Jag tyckte det var tråkigt att städa redan innan jag fick barn men nu är det 100 % jobbigare och tråkigare! Man får aldrig slutföra det man håller på med!

Jag tänker ofta! Varför njöt jag inte mer innan jag hade barn ;) haha! Av just sånt som jag tycker är lyx i nuläget! Tex att få städa i fred, laga mat i fred, läsa en skvallertidining osv! Hahahaha!!!
I dag kan jag tycka det är lyx att få gå och storhandla själv hahaha! Det tyckte man inte tidigare precis!!! Vilka kontraster!

Men vad vore livet utan mina barn?!!! Ingenting!! Nu njuter jag av dem i stället! Den där egentiden kommer komma alldeles för fort! Hux flux så är de stora!

I förmiddags var min fina Jenny på besök! Tack för att du ger mig så mycket positiv energi! <3

I kväll kommer Fredriks bror Johan och ska stanna hela helgen :) Detta ser vi väldigt mycket fram emot!!!

Farbror Johan och Alicia när vi var och hälsade på honom i stockholm i somras! 

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar