tisdag 6 november 2012

Busungar!

Dagen började med massa bus! 
Morgonen gick i ett och jag fick slita ganska hårt för att lyckas få oss färdiga alla tre för att hinna att gå till öppna förskolan kl 10! Men vad gör man inte för sina barn!

Glimten i ögat ;)


Apar sig för lillasyster!



Äntligen på väg till öppnis!

Först lite lek med alla leksakerna och barnen!

Sen var det sångstund!

Här ligger alla barnen och tittar på ett regnbågstäcke som sveper upp och ner över dem! Mycket spännande!
 

Lite fika och sen lite lek till!

Weeeiiii!!!
 


Jag var så inne i att prata med några mammor så jag tittade inte till Emilia på några minuter! Så när jag väl vänder mig om så möts jag av denna synen! Detta har Emilia lyckats åstadkomma helt själv på bara några minuter!!!! Hahahaha! Så typiskt henne!!! Alla leksaker på golvet.....
 
.....För att kunna göra en hinderbana! Hahaha! Jag kan ju inte klaga på att hon är påhittig i alla fall ;)

Båda tjejerna var trötta efter alla roligheter! Alicia somnade nästan i sin matstol så jag fick lägga henne i vagnen och hon sov i 2 timmat! Emilia somnade när vi kom hem! Hon var helt slut! Lät henne sova 1,5 timme men hon hade nog kunnat sova lika länge till! Trots den långa vilan så somnade hon i vanlig tid nu i kväll! Så när barnen sov så hann jag med en hel del!

I kväll har jag och manen tittat på film! Lyx!

Vi har även fått högskåpet på plats oxå! Foto kommer i morgon :) Jag är jätte nöjd!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar