tisdag 13 november 2012

Stor bula i pannan!

Tisdar= öppnis! Så där har vi varit på fm i dag!
Är så roligt att se Alicia för hon verkligen älskar det! Det är spännande med alla barnen och så är det jätte kul att sjunga! 
Dockan Jona är hon helt besatt av! När hon får se honom så gör hon massa glädje tjut, smilar och hoppar i mitt knä hahaha! Hade hon kunnat gå så hade hon gått efter honom under hela namnsången hahahahaha!

Rengbågstäcket är oxå väldigt fascinerande!

Bara på några dagar så har Alicia lärt sig att åla! Och det går väldigt snabbt!!!
Jag satte henne på golvet och så vips var hon borta!!
Då hade hon krupit in i leksakstunneln!
 Hon ålade sig igenom den flera gånger!Hahaha!!
Hon var helt slut efteråt! Direkt när jag la henne i vagnen så somnade hon!

Efter öppnis så gick vi hem till morfar Kalle :) Vi pratade en stund och tittade på gamla foton medan Alicia sov!

Hittade lite gamla foton som jag tänkte göra något roligt av :)

Nu på eftermiddagen så har jag gjort ett helt gäng köttbullar och pannbiffar :) Alltid bra att ha i frysen!

Sötisen :)
 
 Lite lek innan storasyster kom hem!

Emilia kom hem med värsta stora bulan i pannan! Såg ut som hon hade ett horn mitt i pannan! Stackars lilla tjej! 
Hon älskar att klättra och det har sina nackdelar! Det händer ju ganska ofta att hon trillar! Denna gången lede det tyvärr till en bauta bula! Hon hade klättrat på stubbarna på dagis och hoppat ner och slått huvudet i en av dem! Hon mådde bra för övrig som tur var!

I morgon blir en lugn hemma dag :)

Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar