måndag 19 november 2012

Frukostdate och öppnis

Tjiihooo! Idag har jag fått min Iphone :) Så nu håller jag på att uppdatera den!
Så det blir tyvärr inga bilder i dag!

Jag och flickorna har haft en lång och väldigt rolig dag!
Den började med frukost hemma hos min arbetskamrat Anne! Hennes barn är i min ålder så de var oxå där med sina barn :) Jätte trevligt! Emilia hade jätte roligt med alla pojkar ;) haha! Emilia ville inte gå när det väl var dax för det! Men när kl var 13 så lyckades jag locka med mig henne!

Vi gick raka vägen till öppnis! Och det var ju väldigt populärt det med! Där var ju oxå massa barn att leka med! i dag målade de magneter som man sätter på kylen :) Sen var det sångstund, fika och lite lek! Så när kl var 16 var vi hemma igen!
Emilia somnade sittandes i soffan! Hahaha!
Hade jätte svårt för att väcka henne och det fick jag ju betala för nu i kväll istället ;) Hon somnade inte för än kl 21.30! Så jag får hoppas hon sover lite längre i morgon!!


Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar