fredag 16 november 2012

Sussi och barnen på besök!

Jag är ju en liten nattsuddare och det säger ju allt! Inte konstigt att man är trött när barnen vaknar kl 06.00 och det är full rulle direkt! Så jag tänkte att jag skulle skärpa mig! Gick faktiskt och la mig kl 22 i går så därför blev det inget bloggande! Så jag får uppdatera nu istället! 
Så mycket piggare jag har varit i dag :)

I går så började jag fixa till oss kl 06.30! Skulle ju till fotografen kl 10! Och det var nätt och jämt vi hann dit i tid!! Jag var lite smått galen! Emilia var på sitt sämsta humör och ville ingenting och Alicia ville bara bli buren annars så gallskrek hon! Vadå kaos?!!!! Det var nära flera gånger att jag sket i det!
Jag tror knapt jag säger detta men det var faktiskt värt allt bry för vi fick ett jätte fint foto :) hihi!

Fotografen var på öppna förskolan så vi hann till och med att vara med på sångstunden! Sen var vi tvungna att skynda oss hem för kl 11.30 kom Sussi, Melvin och Livia :)

Melvin och Emilia var som två duracellkanine!! Hahaha! De hade såå roligt i hopa! På mindre än 5 min så så vårt hem ut som ett bombnedslag hahahaha! Men roligt hade de i alla fall!

Hahaha! Liva busar med sin söta mamma!

De minsta höll i hop ;)
Så söta så att jag nästan dör!!!!!

Till lunch bjöd jag på hemmagjorda hamburgare! Melvin var jätte lycklig för det är tydligen hans favorit rätt! Och mina blev oxå godkända! Han åt tre stycken :D !!!
 Till efterrätt blev det galss med chokladsås :) Gissa om baren var lyckliga!!
De hade chokladsås i hela huvudet! Hahaha!

Varför leka inne på rummet när man kan leka i hallen ;) ?!!!

De leker affär för fulla muggar!

Tänk vad lite tecknat kan göra susen! De var som förstelnade!! Skönt med en liten tyst stund för oss mammor ;) efter flera timmars stim och stoj! Det är ganska höga decibeller när de är i gång och leker! Det går knapt att prata med varandra! Man måste nästan skrika för att kunna höra vad den andra säger!

Alicia passar på att anfalla dockan när de andra är upptagna med att titta på tecknat! Hahahaha!

Hejdå fina Livia!!! <3

Lite blyga för att kramas ;) hihihi! Love is in the air ;) hihihi!
Emilia brukar vara den som tar kommandot men just då var hon lite för blyg för att ta första steget! 
Sist hon skulle säga hejdå till Melvin så tog hon tag om hans huvud och pussade honom på munen!!! Hahaha!

Båda barnen somnade driekt efter de hade gått! Så då passade jag på att plocka undan alla leksaker som var överallt och ingenstans ;) hihihi!

När trollungarna var vakna igen så fortsates det att leka!

Älskade busunge!
Ser nästan ut som hon är tannalös på detta fotot hahahaha!

Alicia fick oxå vara med på ett hörn men om hon kom för nära hennes klossar så fick Alicia sig en tillsägning varje gång!! Och det som är mest intressant är ju så klart just de leksaker som Emilia har!

Vi byggde ett jätte högt torn som Alicia ville riva hela tiden! Hahaha!!!!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar