fredag 16 november 2012

Sleepover hos mormor och morfar!

I dag har jag fixat lite och varit och handlat för i morgon ska vi ha finaste familjen Lindberg på middagsbesök!
Jag är alltid lika nervös när jag ska ha middagsgäster för jag är inte 

Passade på att ta lite bilder när Alicia satt och lekte innan i dag!
Tyckte dessa bilderna blev så bra! Många fina färger!

Denna är min favorit! Telefonen och äpplet lekte jag oxå med när jag var liten! Så det känns lite extra i hjärtat!

Hihihihi! Min älskade lilla gladig! Tvärtemot Emilia så älskar Alicia att bli fotad!

Emilia är hemma hos mormor och morfar i kväll och ska sova över där!
Hon var så exalterad när jag körde dit henne! Hon älskar att vara där!
Här läser morfar Lars saga! Inte en utan minst 10 hahaha!
Har fått rapport om att hon nu sover gott i mormor och morfars säng :)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar