fredag 2 november 2012

Alicia somnar i sin matstol!

Har precis gått med i videofyme för att få bättre upplösning på mina videofilmer! Men tekniska jag lyckas inte få upp videon här på bloggen :( 
Här är i alla fall en länk som tar er till filmen när Alicia somnar i sin matstol!
Jag kan inte hålla mig för skratt när hon håller på att somna så hon blir ju rädd när jag börjar skratta! Stackars barn! Men hon somnar en kort stund efter det! Så förberedd er på mitt högljudda skratt!

I dag har jag målat det sista på möblerna! Tjihhoo!! Så i helgen ska vi sätta dem på plats! 

Hela familjen var och hämtade Emilia på dagis kl 14 i dag! Hon blev så glad att jag och Alicia oxå kom! Brukar ju vara Fredrik som hämtar och lämnar henne!
Hon visade stolt upp mig och sin lillasyster hihihi! 

På vägen hem passade vi på att storhandla. Ingen bra ide med en trött och trotsig Emilia men så får det bli i bland!

Jag fick min vilja igenom så det blev TACOS till kvällsmat! Hehehe! Fredrik är nämligen inte jätte förtjust i tacos medan jag däremot älskar det!!! Så det blev riktigt fredagsmys för min del ;)

Kvällen avslutades med mys och godis framför X-factor!

Har varit dålig på att ta bilder i dag så jag bjuder på två bilder när flickorna var bebisar :)
 Emilia <3

Alicia <3

Kram

1 kommentar:

  1. Herregud, de ser ut som små dockor! Jättesöta! Har Ellen också varit så liten?! Nej, just det - det har hon inte... :) Men nästan.

    SvaraRadera