tisdag 13 november 2012

Sjukgymnast besök och efterlängtat samtal!

I dag har jag varit hos sjukgymnasten med Alicia! Hon tyckte att Alicia gör framsteg och att det är bara att fortsätta träna :) Så det känns jätte bra!

Mamma jobbar precis i närheten så efter besöket hos sjukgymnasten tog vi en sväng dit och hälsade på :) Alicia tyckte mammas kontor var väldigt spännande och undersökte varenda hörn! Hahaha!

När vi var hemma i gen så var min plan att göra massa köttbullar men jag var så trött så jag unnade mig faktiskt en liten tupplur när Alicia oxå sov! Underbart! Så det får bli köttbullsbak i morgon istället ;)

Emilia ny duschad!

Alicia beundrar sin i dol Emilia <3

Innan det var dax med läggning så var Emilia tvungen att hoppa lite i sin säng först! Detta måste hon göra varje kväll för att kunna sova riktigt bra ;) hihi!

Wiiee

Alicia tittade så klart på när Emilia hoppade :) Hon sitter och hoppar och skrattar åt Emilia och önskar att hon kunde göra likadant :)

Lite mys med pappa!

Har precis pratat med min älskade vän Marina som bor i USA! Så underbart att få prata med henne och se hennes söta lilla Maximus <3 
Jag är så lycklig över att hon flyttar tillbaka till Sverige snart!!!! Tjiihooo! Då kan vi träffas så mycket vi vill :)) Gud vad jag längtar!!!

Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar