onsdag 14 november 2012

Elin och Dick på besök!

I dag på dagen har hag städat och tvättat lite! På eftermiddagen tog vi en liten promenad till affären för att få lite frisk luft och handla lite till i morgon då Sussi och barnen kommer på besök :) Tjiihoo!

Vid 18 tiden kom Elin och Dick på besök :) De hade köpt med sig hämtmat och bjöd oss på det! Lyxigt värre :)! Jag åt en jätte god thaigryta!! Mmmm!

Emilia var överlycklig att de kom på besök! Hon började köra med dem direkt ;)! 
ELIN LEKA MED EMILIA gick på repeat här hemma !! Hahaha!
Myspys!!

Alicia blev oxå kär i Elin!!


 Emilia ville till och med att Elin skulle byta blöja på henne när hon hade bajsat!! Hahaha! Annars är det nästan bara jag som får göra det på henne! Så det säger en hel del! Men jag skonade Elin ifrån detta! Hahaha!

Ser ni Emilias snygga bula i pannan? Kanske inte den bästa bilden men snygg är den inte! Och jag som ska gå och fota barnen i morgon! Men,men det är väl det som är charmen med barn! De behöver inte var perfekta :)

Leker med tågbanan! 
Jag fick inte vara med och leka för Emilia så jag blev utskickad! Hahaha! Hon ville ha Elin för sig själv :)
Så nu är Emilias favoriter Elin och Anna (min brors flickvän!) Hon pratade senast om henne i dag och sa: Var är min Anna? Gullunge!

Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar