lördag 10 november 2012

Födelsedagskalas!

I dag har vi haft födelsedags kalas för mig! 
Fick pengar och presentkort så nu ska det shoppas kläder!!! Tjiihooo!!! EMPORIA HERE I COME!!!!!


Alicia hälsar på Johan! Hon sov ju igår när han kom!

Lördags frukost!
 
När vi satt och käkade frukost så ringde det på dörren!!
Och det var Nisse som kom förbi:) Så trevligt!

Min lilla prinsessa redo för kalas!


Bus med Johan!!

Johan och mamma väntar på de andra gästerna!
Mamma var så snäll och hjälpte mig med att göra maten! Det bjöds på kalops och jordgubbspaj!! Mmmm jätte gott!

Så då kom äntligen de andra gästerna :)
Farmor, "knäppa" brosan och hans söta flickvän Anna!

Alicia brukar alltid vara glad och nöjd för det mesta men i dag har det inte varit hennes dag! Hon har inte velat någonting! Inte velat äta, sova, leka osv! Bara skrikit och varit onjöd! Så jag har fått gå och bära henne största delen av kvällen! Hmm inte likt henne! Kanske tänder på gång?! Eller för mycket folk på en gång?

Det här är början av kvällen och då var hon glad men sen vände det!

Hihihi!

Farmor och Alicia!

Kvällsmys!

Emilia slukade Anders och Anna direkt! Så de var helt slut när kvällen var slut! Hahaha! Så jag fick det desto lugnare!
 Här görs det halsband och armband! Anders gjorde ett jätte fint armband till sig själv hahaha!

Lek med farbror!

Anna var favoriten!
MIN ANNA sa hon flera gånger! Gulligt!

Gammel farmor!

Alicia var som en vandringsbokal ;) hihihi! Hon brukar gilla detta i vanliga fall men det var inte lika poppis idag!

 Emilia visar upp sina dansmoves!
Det allra gulligaste och roligaste är när hon skakar på rumpan! Hahaha! Hon skakar mest med överkroppen och armarna hihi! Det krävs många års träning för att bli riktigt bra ;)

Tittar på Så mycket bättre!!!

Nu sover äntligen mina små älskade troll och jag sitter här och bloggar och dricker lite vin :) hihihi!

Tack min fina familj för en härlig kväll! Älskar er!

I morgon fyller jag gammal ;) så jag hoppas på lite skön sång från mina 
älsklingar :)

Kram <3

4 kommentarer:

  1. Så roligt att se lite av Din värld med Dina nära och kära på Din speciella dag<3 Grattis vännen<3 kram Marie-Anne

    SvaraRadera
  2. Grattis på Din Födelsedag!!

    Hoppas att helgen varit trevlig!!

    Kram Peter och Bodil

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Marie-Anne! Så kul och höra att du tycker det :) Många kramar <3

    Tack så jätte mycket Peter och Bodil <3 Helgen har varit jätte mysig! Fick sovmorgon i dag så det var underbart!
    Vi får ses snart tycker jag!!!
    Många kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Vilket mysigt födelsedagsfirande det verkar ha varit!
    Kram kram

    SvaraRadera