onsdag 7 november 2012

Sovmorgon, fint besök, byrå på plats och Moriska paviljongen!

I dag fick jag sovmorgon till kl 9.30! Det var fantastiskt underbart!!! Tack Alicia!! Tänk vad lite extra sömn kan göra en lycklig!!!

Vi lunch tid kom våra favoriter Kajsa, Ellen och Rocky :)

Alicia väntar förväntansfullt på att hennes bästis Ellen ska komma!
 
Och så äntligen var hon här :) Hihihihi!!!
Rocky fick också vara med att leka lite ;)

De är så söta i hopa!! De sitter för det mesta och leker fint med varsin leksak men i mellan åt så vill de ha samma leksak samtidigt hihihi! Men det blir inte så mycket sura miner bara för det utan då tar antigen Alicia en ny eller så kryper Ellen iväg och hämtar:) Men då kan Alicia bli lite sur för hon vill ju vara med Ellen och blir lite frustrerad för att inte hon oxå kan krypa efter:( men det kommer hon lära sig snart!
I bland så vill Ellen brottas lite;) och då har Alicia ingen chans hahahaha!
<3

Lite mat bilder :)
 Det bjöds på pasta och broccoli pure! Sådär gott!
Efterrätten var mer uppskattad ;)

Så fin bild på Ellen tycker jag :)
 

Mellan matpauserna och "barnpassningen" så har Kajsa hjälpt mig att få min byrå på plats!!!! 
Vi har flyttat in alla saker som fanns i den gamla byrån in i den nya och flyttat ner de gamla möblerna ner i källaren! Så vi har varit riktigt duktiga! 
Tack så jätte mycket för all hjälp! Du är en pärla Kajsa!!!

FÖRE (bild från blocket)

EFTER

Med Kajsas touch blev det så här fint :)

Jag är super nöjd!!!

När Fredrik kom hem så åkte vi till Moriska Paviljongen för att lyssna på Kajsas sambo Mattias Edvardsson som blev intervjuad om sin bok: Dit drömmar färdas för att dö!
Det bjöds på god mat och framförallt en trevlig och intressant intervju!
Ni som inte har läst hans bok så rekommenderar jag er starkt att göra detta :)!

Nu ska jag kolla på mitt favo program Bonde söker fru!

Kram <3

1 kommentar: