måndag 12 november 2012

Ett år äldre!

Så där ja! Nu blev jag helt plötsligt ett år äldre! Inte lika roligt att fylla år nu som när man var liten! Nu är det mest ångest tycker jag!!! Tror jag börjar komma in i en liten 30-års kris :-/ Men jag får tänka att 32 är ju egentligen ingen ålder!! Är ju en kvinna i mina bästa år ;) haha!

Kommer ihåg när jag var liten så kryssade jag av dag för dag i kalendern en hel månad innan jag fyllde år! Hahaha! Vilken spänning!! Och kvällen innan ens födelsedag så var man så spänd och förväntansfull så man knapt kunde somna för man var så nyfiken på vad man skulle få för presenter! Och när man sen kom till skolan så kända man sig så speciell den dagen man fyllde år! Härliga minnen!

Bild på mig och brosan när vi var små :)


Har dock känt mig speciell i dag oxå då jag tackar det ödmjukaste för alla fina gratulationer på facebook, sms och telefonsamtal! Tänka vad många fina vänner jag har! Jag är lyckligt lottad!!!

Det blev lite skönsång i morse :) Efter frukosten så begav vi oss till Emporia :) I love this place!! Blev inte så mycket shopping då barnen var men det ska jag ta igen en annan dag :)

Många kramar <3

1 kommentar: