torsdag 10 november 2011

Mys

Det går bra med inskolningen på det nya dagiset. Hon trivs som fisken i vattnet =) För er som undrar så är det ett montessori dagis där de pratar svenska, engelska och franska.  I dag var hon där till kl 15 så jag hade massor med egentid =) Hade som plan att packa upp en massa men jag var så trött så jag passade på att sova lite och titta på tv hihihi! Får ta nya tag i morgon.
Emilia gungar på dagis

Efter jag hämtat Emilia åkte vi hem till Cissi, Bella och Wilma <3! Så mysigt! Emilia och Bella beter sig lite som syskon. De kan leka jätte fint i hop men sen helt plötsligt så tjivar de. De ska ju så klart ha samma leksaker! De är i allafall jätte söta ihop =)

Emilia och Bella myser i sängen hihihihi! När vi skulle gå så pussades de och kramades <3

Glömde ta foto på söta Wilma! Hon är så fantastiskt söt och så snäll (fast det är väl alla barn ;) Så jag passade på och mysa en massa med henne! Och prata skit med Cissi såklart =)

I morgon är ingen vanlig dag för då är det min födelsedag ;) år 2011-11-11 Lite coolt faktiskt. Sen är det mindre coolt att jag blir gammal, 31 ÅR inte klokt vad tiden går. Jag som känner mig som 21 =)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar