tisdag 29 november 2011

I dag fick jag sova ända till kl 9.30!!!! Helt underbart! Det kallar jag lyx på hög nivå! Sen lyckades jag ta mig i kragen och städade. Så skönt när det är nystädat.
Sen begav vi oss hem till familjen Mohlin för massor av mys!

Emilia och Clara leker med Victors bilar som Clara har snott in på sitt rum! Hihihi!
Mamma titta!!! Allt var jätte spännande i Claras rum!

Eftermiddags mellanmål. Clementin och vindruvor =)

=)

Finaste Victor!  Han fyllde 7 år igår! Stora killen!

Clara och Emilia tittar på barnprogram i Ipad:en. Utvecklingen går framåt om man säger så!
Tack för en super mysig dag <3

Emilia börjar prata mer och mer. Hon försöker härma allt man säger men det blir ju oftast inte rätt. Hon säger nästan popcorn, ett två tre...osv! Hon ska även härma allt man gör...hahahaha. Häromdagen fick hon tag i min deodorant och strök den under sina armar...hihihi...hade ingen aning om att hon viste hur man skulle göra med den!
 Sen tycker hon det är jätte roligt att sitta på toaletten. Hon säger kiss när hon vill gå på toa..hihi. Både igår och i dag har hon lyckats kissa på toaletten =)....tror nog mest att det har varit sammanträffande att hon lyckades kissa men bra ändå så klart! 
Om man säger till henne: Kan du säga bajs? Då svarar hon: Caca (bajs på spanska) och håller för näsan...hahahaha tänk att hon vet att det är bajs på svenska och caca på spanska...häftigt!
Ja hon är underbar vår Emilia helt enkelt =) Hade nog kunnat skriva en hel bok om henne...hahahaha! Men vem hade inte kunnat göra det om sina barn?!

Kram <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar