tisdag 22 november 2011

Busfabriken

I tisdags var vi på busfabriken =) Det var jätte, jätte roligt! Även för vuxna hihihihi! Vi var ett helt gäng med mammor och barn! Gillar busfabriken för att där är soffor inne i lekrummen så att vi mammor kan "vila" och snacka skit =)



Emilia var i sitt ESSE!!! Hon älskade det!
Rutschkanan var det roligaste!

Söta Lowe tyckte det var roligt med bollarna!

Oj vad fort det går!

Klossarna var oxå roliga!

Emilia var helt slut efteråt, ja jag oxå för den delen! Där fanns en rolig rutschkana med gummidäck som vi åkte ett antal gånger....shit vad jobbigt det var att dra upp Emilia i den och halt var det med! Så nu tror jag att jag har fått min årliga motion ;) Men roligt var det!

I Onsdags så var vi och fikade med Malin och hennes söta Oliva....super mysigt! Det verkar som Emilia gillar bebisar så jag hoppas på att hon kommer gilla sitt syskon med =) Hon ville klappa på Olivia hela tiden och ligga bredvid henne...hihihihi...så gulligt!

Nu är det jobb som gäller för min del. 4 Nätter totalt men sen är jag ledig lite =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar