söndag 20 november 2011

Vellingeblomman och shopping

I dag blev det en utflykt till Vellingeblomman. Emilia tycket det var kul med alla tomtarna =) Ja jag oxå för den delen ;) Men framförallt Fredrik. Han är besatt av tomtar! Som tur var så lyckades jag undvika att det följde med oss en ny tomte hem!


Wow

Emilia klappar åsnan =)

Söta tomtar.

Sen åkte vi till ikea och åt korv....mmmm tycket Emilia =)


Efter vår utflykt lämnade jag Fredrik och Emilia där hemma. Sen åkte jag till Mobilia och shoppade en massa saker för pengarna och presentkortet jag fick när jag fyllde år =) Så mysigt det var att vara helt själv och gå i affärer i lung och ro! Det är livskvalitet! Handlade ansiktsprodukter, smink och kläder....så nu kan jag göra mig fin =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar