fredag 11 mars 2011

Jag ser något vitt och något vast......

i Emilias mun =).......Äntligen kommer hon få sin första tand!!!! Tjhihooo!!! Det var på tiden! Började nästan bli orolig att hon aldrig skulle få några tänder och alla andra oxå tror jag ;-)

Emilia tränar så mycket hon kan på att lära sig gå. Det är inte bara hon som får motion utan även jag =)....gud vad hon rastar mig!!! Puh!! Hon är som en duracell kanin...batterierna tar aldrig slut! Och råga på allt så är hon besatt/beroende av att gå i trappor.....jätte jobbigt tycker jag, kan ju inte lämna henne själv för hon tror att hon kan mer än vad hon verkligen kan.

I dag har vi varit i Las Palmas och försökt hitta boende. Hittade faktiskt en del lägenheter som kan vara något bra....ska titta på en i morgon =)
När vi kom hem så skulle jag gå en promenad med Emilia på området hande jag tänkt....men det slutade med att både hon och jag badade med kläderna på =)

Dagarna här nere går så fort.....de senaste dagarna har vi shoppat lite men mäst slappat och njutit av solen>!

Lägger in bilder lite senare!

Puss och kram!!!<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Grattis till första tanden! hihi, det var ju verkligen på tiden Emilia :)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hola Louise! Vi är superglada för att allt verkar gå bra och framåt med din flytt till en ny och spännande framtid. Har du hunnit börja med spansklektionerna? Emilia pratar kanske spanska före dig :) Väderrapport: Här haglade det idag i minst 10 min....Sånt elände slipper du!
    Kramar, Marie-Louise och Kersin på jobbet! KOM TILLBAKA!

    SvaraRadera
  3. HEJ =)
    Vad kul att ni titta in och ser hur vi har det =)
    Jag ska börja läsa spanska den 21 mars, ska bli spännande och lärorikt!
    Är helt säker på att Emilia förstår mer spanska än vad jag gör ;-) och hon kommer säker prata före mig med =)
    Nej vad tråkigt med hagel! Skönt att slippa det!
    Vi har ca 22-25 grader med strålande sol =) Njuter för fulla muggar!
    Sköt om er!
    Många kramar till er!!!!!!

    SvaraRadera