tisdag 8 mars 2011

Lite bilder!

Dagen har bestått av packning, städning och så klart sol och bad =). Flyttat till ett annat hus på området idag. Det ligger precis vid poolen och har grind vid uteplatsen så att Emilia inte kan krypa ut =). Huset har dock mycket sämre standar än vad vårt hus har men det gör inte så mycket!

Emilia försöker drypa in i tvättmaskinen men det gick inte så bra...hihihihi!


Arg!!!!!!

Här bor vi!



Milis minen =)

Måste berätta en "rolig" sak! Vår granne har en liten hundvalp som inte kan vara mer än några veckor gammal. Emilia blev ju förtjust i den direkt. Jag skulle låta henne klappa den lilla hunden men det gick ju inte som jag hade tänkt. Hon höll på att "döda" den lilla hunden....hahahaha..(förlåt min dåliga humor). Så nu är nog inte grannen så glad på mig =)

Kram kram

3 kommentarer:

  1. Haha...vi är visst släkt hahha.fatta precis.
    Så fint ni bor gumman och så fin din blogg är.Hur gjorde du det??Jag har börjat blogga igen gå gärna in och läs.
    Stor karm till er

    SvaraRadera
  2. Hahahaha =)
    Tack så mycket!
    Jag har gjort det på scrapblog.com Det är bara att bli medlem där och det är gratis så kan du oxå fixa =)
    Jag följer din blogg så det ska jag göra =)
    Ha det så bra!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Såå härliga bilder! Man blir inte avundsjuk alls :P

    Men stackars lille vovven då.. hehe ;)


    Leon har samma min som Emilia :P Det är hans flörtmin och han glider in på Öppna förskolan och ler sådär åt alla mammor.. ser så tönn ut, hihi

    SvaraRadera